fbpx

Regulamin

Spis treści
    Add a header to begin generating the table of contents

    I. Ogólne informacje o Księgarni

    1. Księgarnia internetowa (zwana dalej „Księgarnią”), działająca pod adresem wydawnictwopauza.pl, prowadzona jest przez Anitę Musioł prowadzącą działalność gospodarczą pod firmą „Wydawnictwo Pauza Anita Musioł” (zwaną dalej „Wydawnictwem”), z głównym miejscem prowadzenia działalności w Warszawie (03-948), ul. Meksykańska 8/151, NIP 525-202-42-73, REGON 367470313.
    2. Dane kontaktowe: Wydawnictwo Pauza Anita Musioł ul. Meksykańska 8/151 03-948 Warszawa tel. 577 003 959 e-mail: skleppauzy@wydawnictwopauza.pl numer konta bankowego: Santander Bank Polska S.A.: 95 1090 1753 0000 0001 3506 1668

    II. Postanowienia wstępne

    1. Do prawidłowego korzystania z Księgarni niezbędne jest: 
      1. połączenie (przewodowe lub bezprzewodowe) z siecią Internet,
      2. przeglądarka internetowa umożliwiająca wywołanie i przeglądanie na ekranie komputera (lub innego urządzenia elektronicznego) plików hipertekstowych (HTML),
      3. aktywne konto poczty elektronicznej (email),
      4. minimalna szerokość ekranu, do jakiego dopasowuje się strona bez utraty funkcjonalności wynosi 360 px.
    2. Niniejszy Regulamin jest integralną częścią umowy sprzedaży zawieranej z Klientem.
    3. Warunkiem zawarcia umowy sprzedaży jest akceptacja Regulaminu przez Klienta. Akceptacji dokonuje się poprzez zaznaczenie obowiązkowej zgody w formularzu zamówienia.
    4. Brak akceptacji postanowień niniejszego Regulaminu uniemożliwia zakup Towarów oferowanych przez Księgarnię.

    III. Zasady zakupów i płatności

    3.1. Wprowadzenie

    1. Wydawnictwo, za pośrednictwem Księgarni, prowadzi detaliczną sprzedaż książek, plików elektronicznych i innych produktów (dalej jako „Towary”) na terenie Polski. Ewentualna wysyłka Towarów za granicę możliwa jest na podstawie indywidualnych ustaleń z Księgarnią.
    2. Księgarnia umożliwia składanie zamówień na Towary wyłącznie on-line, z wykorzystaniem z procedury składania zamówienia.
    3. Klientem Księgarni jest każda pełnoletnia osoba fizyczna (w tym Konsument), osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej, ale posiadająca zdolność do czynności prawnych, która na zasadach określonych w niniejszym regulaminie dokonuje zamówienia w Księgarni, a następnie zawiera z Księgarnią umowę sprzedaży.
    4. Przez Konsumenta rozumie się osobę fizyczną w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego, dokonującą w Księgarni zakupu niezwiązanego bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową. Konsumentem jest również osoba fizyczna zawierająca umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
    5. Księgarnia nie prowadzi sprzedaży hurtowej, ani sprzedaży Towarów w celu ich dalszej zarobkowej odsprzedaży.
    6. Księgarnia ma prawo odmowy zawarcia umowy sprzedaży w przypadku złożenia zamówienia obejmującego liczbę Towarów wskazującą na ich przeznaczenie do prowadzenia działalności gospodarczej lub zawodowej.

    3.2. Zasady składania zamówień

    1. Na stronie internetowej Księgarni publikowane są informacje o aktualnie dostępnych Towarach.
    2. Znajdujące się na stronie Księgarni informacje o Towarach nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego, ale zaproszenie do zawarcia umowy w rozumieniu art. 71 Kodeksu cywilnego.
    3. Przesłanie przez Klienta zamówienia jest równoznaczne ze złożeniem Księgarni oferty zawarcia umowy sprzedaży Towarów objętych zamówieniem.
    4. Zamówienia przyjmowane są przez Wydawnictwo za pośrednictwem strony internetowej Księgarni.
    5. Księgarnia, w celu ułatwienia składania zamówień, udostępnia graficzny interfejs sklepu internetowego, w tym koszyk zawierający wykaz Towarów, które w danym momencie zostały wybrane przez Klienta w celu złożenia zamówienia. Zawartość koszyka przed wysłaniem zamówienia można sprawdzić w każdym momencie po kliknięciu na przycisk „Koszyk”.
    6. Wygląd Towaru prezentowany w Księgarni może różnić się od wyglądu Towaru dostarczonego Klientowi, a to ze względu na ustawienia monitora Klienta, oświetlenie i inne warunki techniczne wykonania zdjęć Towarów lub podobne okoliczności. Nie może to stanowić podstawy zgłoszenia reklamacji.
    7. Klient może założyć zamówienie poprzez stronę Księgarni w następujący sposób: 
      • po zalogowaniu się (Klient Księgarni) na konto klienta lub rejestracji konta (nowy Klient) w Księgarni,
      • bez rejestracji konta.

    3.3. Konto w Księgarni

    1. Klient może skorzystać z możliwości rejestracji konta w Księgarni.
    2. Umowa o prowadzenie konta w Księgarni (umowa o świadczenie usług drogą elektroniczną) zostaje zawarta w momencie rejestracji przez Klienta jego konta.
    3. W celu założenia konta w Księgarni, Klient winien podać następujące dane: 
      1. imię i nazwisko
      2. numer telefonu komórkowego
      3. adres e-mail
      4. login i hasło.
    4. Założenie i prowadzenie konta w Księgarni jest nieodpłatne.
    5. Założenie konta w Księgarni nie jest wymagane do złożenia zamówienia, ale posiadanie konta w Księgarni pozwala na dokonywanie zakupów bez konieczności każdorazowego podawania danych osobowych.
    6. Logowanie odbywa się przy użyciu loginu i hasła podanych w formularzu rejestracyjnym.
    7. Klient może wypowiedzieć umowę o prowadzenie konta w każdym czasie bez podania przyczyn.
    8. W celu usunięcia konta z Księgarni należy wysłać email z prośbą o usunięcie konta na adres email: skleppauzy@wydawnictwopauza.pl.
    9. Nie ma możliwości automatycznego usunięcia konta (z poziomu tego konta).

    3.4. Formularz zamówienia

    1. W celu złożenia zamówienia, Klient wypełnia i wysyła formularz zamówienia znajdujący się na stronie Księgarni.
    2. Wypełniając formularz, Klient dokonuje wyboru zamawianych Towarów, ich liczby, wybiera sposób zapłaty oraz metodę wysyłki, wskazuje adres dostawy oraz podaje swoje dane kontaktowe, umożliwiające prawidłową identyfikację. Następnie Klient potwierdza fakt zapoznania się z regulaminem Księgarni i  akceptuje ten regulamin.
    3. Klient zobowiązany jest do pełnego i zgodnego ze stanem faktycznym wypełnienia formularza zamówienia.
    4. Składając Zamówienie Klient oświadcza, że ma zdolność do czynności prawnych w zakresie podejmowania zobowiązań określonych w niniejszym Regulaminie.
    5. Zamówienia można składać przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, przez cały rok. Podczas okresowej konserwacji oraz w razie awarii składanie Zamówień nie jest możliwe.
    6. Zamówienia realizowane są w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 16:00.
    7. Zamówienia są realizowane w ciągu kolejnych dwóch dni roboczych po dniu złożenia zamówienia.
    8. Do momentu zatwierdzenia wyboru Towarów przyciskiem „Zamawiam z obowiązkiem zapłaty” Klient ma możliwość samodzielnego dokonywania zmian i modyfikacji zarówno samego zamówienia, jak i danych teleadresowych do wysyłki lub faktury. Zatwierdzenie przez Klienta zamówienia poprzez użycie przycisku „Zamawiam z obowiązkiem zapłaty” jest równoznaczne z akceptacją obowiązku dokonania zapłaty ceny Towarów oraz kosztów ich dostawy, o czym Klient zostaje poinformowany bezpośrednio przed zatwierdzeniem zamówienia.
    9. W szczególnych przypadkach zmiana treści zamówienia albo zmiana danych teleadresowych możliwa jest również po zatwierdzeniu zamówienia przez Klienta, wymaga to jednak bezpośredniego kontaktu z Księgarnią celem dokonania niezbędnych modyfikacji i korekt (o ile na danym etapie realizacji zamówienia modyfikacje i korekty są jeszcze możliwe). W takich sytuacjach Księgarnia prosi o kontakt: 
      • telefoniczny pod numerem telefonu 577 003 959 w godzinach od 10:00 do 15:00 w dni robocze,
      • drogą mailową na adres e-mail: skleppauzy@wydawnictwopauza.pl.

    3.5. Zasady płatności

    1. Wszelkie płatności realizowane przed wysłaniem przez Księgarnię potwierdzenia przyjęcia zamówienia do realizacji stanowią przedpłatę na poczet realizacji umowy sprzedaży.
    2. Księgarnia przyjmuje do realizacji jedynie opłacone zamówienia.
    3. Klient ma do wyboru: 
      • płatność online za pośrednictwem serwisu PayU z natychmiastowym potwierdzeniem płatności
      • BLIK
      • płatność kartą z PayU
      • płacę później z PayPo
      • płacę później z Twisto
    4. Płatność online:
      1. realizowana jest za pośrednictwem wyżej wymienionych serwisów, wedle wyboru Klienta,
      2. operatorem płatności jest firma PayU S.A. z siedzibą w Poznaniu(60-166) ul. Grunwaldzka 186, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000274399, NIP 779-23-08-495, o kapitale zakładowym w wysokości 4.944.000 PLN, opłaconym w całości; krajowa instytucja płatnicza nadzorowana przez Komisję Nadzoru Finansowego, wpisana do Rejestru usług płatniczych pod numerem IP1/2012.

    3.6. Potwierdzenie złożenia zamówienia

    1. Zamówienie uważa się za skutecznie złożone, jeżeli Klient prawidłowo wypełni formularz zamówienia i poda swoje pełne, prawdziwe dane kontaktowe, w tym dokładny adres, pod który Towar ma być doręczony, numer telefonu i adres email.
    2. Klient obowiązany jest również potwierdzić uznanie, jako wiążących go postanowień niniejszego regulaminu oraz potwierdzić, że zapoznał się z aktualną Polityką Prywatności.
    3. Klient może zaakceptować dodatkowe fakultatywne klauzule, o ile takie zostały zaoferowane do akceptacji.
    4. Na koniec klient zaznacza opcję „Zamawiam z obowiązkiem zapłaty”, która oznacza że złożenie Zamówienia wiąże się z obowiązkiem zapłaty.
    5. Klient, składając Zamówienie, składa Sprzedającemu ofertę zakupu określonego Towaru.
    6. Po złożeniu zamówienia Klient otrzyma email potwierdzający przyjęcie przez Księgarnię zamówienia do realizacji.
    7. E-mail potwierdzający zamówienie zostanie wysłany na adres podany w zamówieniu i będzie zawierał następujące informacje: 
      • imię i nazwisko, adres, numer telefonu, adres email Klienta,
      • lista zamówionych Towarów,
      • ceny brutto poszczególnych Towarów (cena Towaru obejmuje podatek od towarów i usług w stawce obowiązującej w chwili realizacji zamówienia),
      • sposób płatności,
      • koszty oraz terminy i sposoby dostawy,
      • prawo odstąpienia od umowy w terminie czternastu dni od dnia dostarczenia Towaru Klientowi, ze wskazaniem wyjątków od tego prawa,
      • sposób składania reklamacji.
    8. Email potwierdzający zamówienie do realizacji stanowi oświadczenie Księgarni o przyjęciu oferty Klienta. Z chwilą złożenia tego oświadczenia, między Księgarnią a Klientem zostaje zawarta umowa sprzedaży Towarów.
    9. Email potwierdzający zamówienie do realizacji stanowi również potwierdzenie zawarcia umowy na odległość, o którym mowa w ustawie o prawach konsumenta.
    10. Umowa sprzedaży zawierana jest w języku polskim, o treści zgodnej z niniejszym Regulaminem i złożonym przez Klienta zamówieniem.

    3.7. Niemożność realizacji zamówienia

    1. Jeżeli podane przez Klienta dane nie są kompletne (ale umożliwiają nawiązanie kontaktu), Księgarnia bez zwłoki skontaktuje się z Klientem.
    2. Księgarnia zastrzega sobie prawo nieprzyjęcia do realizacji błędnie lub niekompletnie wypełnionych formularzy zamówienia, których wady uniemożliwiają wykonanie zamówienia na rzecz Klienta, a kontakt z Klientem nie jest możliwy.
    3. Księgarnia niezwłocznie zawiadomi Klienta o niemożności realizacji zamówienia w terminie przewidzianym w niniejszym Regulaminie z uwagi na brak danego Towaru w magazynie.
    4. Jeżeli Klient nie zaakceptuje propozycji Księgarni w zakresie nowego terminu realizacji zamówienia albo w przypadku trwałej niemożności realizacji zamówienia z uwagi na trwały brak Towaru żadna ze stron nie będzie podnosić żadnych roszczeń względem drugiej strony z tytułu braku realizacji zamówienia, a Księgarnia niezwłocznie zwróci Klientowi otrzymaną wpłatę.
    5. Powyższe stosuje się odpowiednio w przypadku braku możliwości realizacji części zamówienia.
    6. Księgarnia zastrzega sobie prawo weryfikacji dokonanego zamówienia oraz jego anulowania w przypadkach uzasadniających wątpliwości co do jego rzetelności.
    7. Księgarnia nie ponosi odpowiedzialności za skutki podania przez Klienta nieprawdziwych lub nieaktualnych danych, jeżeli spowoduje to opóźnienie w realizacji zamówienia lub całkowity brak możliwości jego realizacji.

    3.8. Cena Towarów. Potwierdzenie transakcji

    1. Złożenie zamówienia pociąga za sobą obowiązek zapłaty.
    2. Ceny Towarów w Księgarni są wyrażone w złotych i zawierają podatek VAT.
    3. Księgarnia zastrzega sobie prawo do zmiany cen Towarów. Zmiana cen Towarów nie dotyczy zamówień przyjętych do realizacji.
    4. Koszty dostawy podawane są osobno. Klient wybiera opcję dostawy Towaru.
    5. Ceny zamieszczone przy oferowanych Towarach nie zawierają informacji na temat kosztów dostawy, ponieważ informacja na temat całkowitej wartości zamówienia jest prezentowana po wybraniu przez Klienta formy dostawy i płatności.
    6. Do każdej transakcji zakupu Towaru Klient otrzymuje fakturę. Poprzez akceptację zapisów niniejszego Regulaminu Klient wyraża zgodę na wystawienie i przesłanie przez Księgarnię faktury w formie elektronicznej (drogą mailową).
    7. Klient może otrzymać fakturę w formie drukowanej (papierowej), jeśli wyślę takie żądanie  drogą mailową na adres skleppauzy@wydawnictwopauza.pl.
    8. Kupujący działający jako przedsiębiorca, który zamierza nabyć Towary w Księgarni w ramach prowadzonej działalności gospodarczej, zobowiązany jest przekazać dane umożliwiające Księgarni wystawienie faktury VAT zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa przed zawarciem umowy sprzedaży Towarów.
    9. Ogłoszenia, reklamy, cenniki i inne informacje zamieszczone w Księgarni poczytuje się nie za ofertę, lecz za zaproszenie do zawarcia umowy, o którym mowa w art. 71 Kodeksu cywilnego. Nie stanowią one również zapewnienia Księgarni. Oznacza to między innymi, że  Księgarnia może odmówić zawarcia umowy sprzedaży w szczególnie uzasadnionych przypadkach, zwłaszcza w celu ochrony swoich dóbr.

    3.10. Zasady sprzedaży plików elektronicznych

    1. Przez „pliki elektroniczne” w niniejszym regulaminie należy rozumieć e-booki (cyfrowe wydania książek), które są oferowane do sprzedaży przez Księgarnię w formatach plików umożliwiających ich odczytanie na stosownych, posiadanych przez Klienta urządzeniach elektronicznych.
    2. Księgarnia oferuje e-booki w formatach epub i mobi.
    3. Zamówienie obejmujące pliki elektroniczne może być łączone z zamówieniem obejmującym inne dostępne w Księgarni Towary, z tym, że w przypadku plików elektronicznych, po dokonaniu płatności, na wskazany przez Klienta adres e-mail zostanie przesłany link umożliwiający pobranie zamówionego pliku elektronicznego.
    4. W przypadku nieotrzymania linku, o którym mowa w ustępie poprzedzającym, Klient może złożyć reklamację w trybie opisanym w rozdziale VII niniejszego Regulaminu.
    5. W przypadku, kiedy z niezależnych od Księgarni powodów realizacja zamówienia nie jest możliwa, Księgarnia niezwłocznie poinformuje Klienta o tej okoliczności drogą mailową, a w sytuacji dokonania zapłaty za zamówione Towary, Księgarnia niezwłocznie podejmie wszelkie starania, aby zapewnić jak najszybszy zwrot wpłaconych środków na rachunek bankowy Klienta.
    6. W związku z wyrażeniem przez Klienta będącego konsumentem wyraźnej zgody na rozpoczęcie świadczenia usługi dostarczania pliku elektronicznego przed upływem 14 dniowego terminu na odstąpienie od umowy i poinformowaniu Klienta o utracie prawa do odstąpienia od umowy, prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje.
    7. Księgarnia, w celu ochrony praw autorskich autorów publikacji zastrzega sobie możliwość oznaczania sprzedawanych plików elektronicznych oznaczeniami indywidualizującymi daną kopię pliku elektronicznego tzw. „znakiem wodnym”, poprzez umieszczenie w tym pliku w sposób widoczny lub w sposób niejawny danych identyfikujących konkretnego nabywcę pliku i zawartą z nim umowę. Oznaczenia takie nie służą zbieraniu jakichkolwiek informacji na temat Klienta.
    8. Klient zobowiązany jest nie podejmować żadnych działań w celu usunięcia albo modyfikacji indywidualizującego dany plik elektroniczny oznaczenia.
    9. Klient nie jest upoważniony do zmieniania struktury elektronicznej lub innego modyfikowania pliku, a także dalszego udostępniania pliku elektronicznego.
    10. Z zastrzeżeniem bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa autorskiego Klient nie jest uprawniony do rozpowszechniania pliku elektronicznego ani do wprowadzania go do obrotu, zarówno w całości, jak we fragmentach; oddawania pliku elektronicznego w najem, albo do używania lub korzystania osobom trzecim; jakiegokolwiek komercyjnego wykorzystywania pliku elektronicznego; jak również do udostępniania pliku elektronicznego w jakikolwiek sposób innym osobom w sieci Internet oraz poza siecią.

    IV. Dostawa Towarów

    4.1. Formy i koszty dostawy

    1. Księgarnia proponuje swoim Klientom następujące formy dostawy: 
      1. odbiór osobisty pod następującym adresem: motyleksiazkowe.pl Beata Motyl F.S.O PARK
ul. Jagiellońska 88, 03-215 Warszawa
hala numer B30
      2. wysyłka za pośrednictwem Paczkomatu InPost ( za pośrednictwem firmy InPost)
      3. wysyłka za pośrednictwem kuriera (za pośrednictwem podmiotu świadczącego usługi kurierskie – firmy FEDEX).
    2. Klient ponosi, za pośrednictwem Księgarni, koszt dostawy Towaru na rzecz podmiotu dokonującego dostawy.
    3. Koszt dostawy podany jest do wiadomości Klienta w formularzu zamówienia na etapie dokonywania wyboru sposobu dostarczenia Towaru.
    4. Aktualna informacja o kosztach dostawy znajduje się na stronie Księgarni w dokumencie „Warunki dostawy”.
    5. Koszt dostawy doliczany jest do kwoty zamówienia.

    4.2. Terminy dostawy

    1. Termin dostawy to suma czasu realizacji zamówienia i przewidywanego czasu dostawy. Czas dostawy uzależniony jest od wyboru opcji przesyłki. Termin dostawy jest terminem orientacyjnym.
    2. Zamówienia realizowane są niezwłocznie, przy czym realizacja zamówienia rozpoczyna się nie później niż w ciągu 2 dni roboczych od zaksięgowania wpłaty. Przez dni robocze należy rozumieć dni od poniedziałku do piątku, z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy.
    3. Księgarnia nie ponosi odpowiedzialności za niedostarczenie Towarów lub opóźnienie w dostawie spowodowane błędnym lub niedokładnym adresem dostawy podanym przez Klienta. Księgarnia nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienia w dostarczeniu Towarów, jeżeli do opóźnienia doszło z przyczyn leżących po stronie dostawcy wybranego przez Klienta.

    4.3. Odbiór Towarów

    1. Kupujący lub odbiorca zamówienia powinien przy dostawie sprawdzić stan paczki i Towarów.
    2. W przypadku przesyłki uszkodzonej lub ubytków zawartości bądź w przypadku niedostarczenia zamówionego Towaru lub stwierdzenia braków ilościowych w przesyłce odbiorca winien zażądać sporządzenia, z udziałem osoby doręczającej przesyłkę, protokołu szkody lub oświadczenia o stwierdzeniu uszkodzeń lub ubytków, zgodnie z procedurami stosowanymi przez InPost lub firmę kurierską zajmującą się doręczeniem.
    3. Reklamację z tytułu nieprawidłowości związanych z dostawą Klient może złożyć - według swojego wyboru - do podmiotu świadczącego usługę kurierską (przewozową) lub do Księgarni.
    4. Podmiot świadczący usługę kurierską (przewozową) rozpatruje reklamacje zgodnie z zasadami obowiązującymi w tym podmiocie. Informacje o procedurach reklamacyjnych stosowanych przez podmiot świadczący usługę kurierską (przewozową) są udzielane przez ten podmiot.

    V. e-Bony Podarunkowe

    5.1. Informacje ogólne

    1. Przez „e-Bon Podarunkowy” rozumie się bon towarowy w formie niematerialnej (unikalny kod alfanumeryczny), który uprawnia jego każdorazowego posiadacza do nabycia Towarów w Księgarni.
    2. Księgarnia oferuje do nabycia e-Bony Podarunkowe o wartości 50,00 zł, 100,00 zł, 150,00 zł oraz 200,00 zł.
    3. e-Bon Podarunkowy jest bonem różnego przeznaczenia w rozumieniu art. 2 pkt 44 ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług.
    4. Nabywcą e-Bonu Podarunkowego jest podmiot, który kupuje e-Bon Podarunkowy i za niego płaci.
    5. Użytkownikiem e-Bonu Podarunkowego jest każdorazowy posiadacz e-Bonu Podarunkowego, który nabywa Towary w Księgarni i uiszcza należność za nie e-Bonem Podarunkowym.
    6. Nabywcą e-Bonu Podarunkowego i Użytkownikiem e-Bonu Podarunkowego może być osoba fizyczna, osoba prawna, a także podmiot nie posiadający osobowości prawnej.
    7. E-Bony Podarunkowe wydawane są wyłącznie na okaziciela.

    5.2. Informacje ogólne

    1. Nabywca e-Bonu Podarunkowego, kupując E-Bon Podarunkowy przeznaczony dla innej osoby (innego podmiotu) we własnym zakresie przekazuje nabyty e-Bon Podarunkowy osobie obdarowanej(Użytkownikowi e- Bonu Podarunkowego). Księgarnia nie przesyła ani nie przekazuje e-Bonów Podarunkowych osobom trzecim (różnym od Nabywcy e-Bonu Podarunkowego).
    2. Nabywca e-Bonu Podarunkowego uiszcza z tytułu nabycia e-Bonu Podarunkowego kwotę równą wartości nominalnej wybranego e-Bonu Podarunkowego.
    3. Zapłata za e-Bon Podarunkowy może nastąpić wyłącznie: 
      • online za pośrednictwem serwisu PayU z natychmiastowym potwierdzeniem płatności,
      • poprzez tradycyjny przelew bankowy.
    4. e-Bonu Podarunkowego nie można zakupić przy użyciu innego e-Bonu Podarunkowego.
    5. Po prawidłowym zakończeniu transakcji zapłaty za e-Bon Podarunkowy Księgarnia przesyła e-Bon Podarunkowy na adres e-mail Nabywcy e-Bonu Podarunkowego.
    6. Wydanie e-Bonu Podarunkowego nie stanowi sprzedaży opodatkowanej podatkiem od towarów i usług (VAT) w rozumieniu obowiązujących przepisów prawa podatkowego.
    7. e-Bon Podarunkowy nie podlega ani w części, ani w całości wymianie na środki pieniężne (w tym – na gotówkę).
    8. Nabywca e-Bonu Podarunkowego może zwrócić się do Księgarni drogą mailową o wydanie mu noty obciążeniowej dokumentującej transakcję nabycia e-Bonu Podarunkowego.
    9. E-Bon Podarunkowy nie może zostać zwrócony, z zachowaniem uprawnień przysługujących konsumentom.
    10. Użytkownik e-Bonu Podarunkowego jest odpowiedzialny za nieudostępnianie e-Bonu Podarunkowego osobom nieuprawnionym i powinien zabezpieczyć e-Bon Podarunkowy przed wykorzystaniem go przez osoby niepowołane.
    11. Księgarnia nie wydaje duplikatów e-Bonu Podarunkowego w razie jego utraty.

    5.3. Korzystanie z e-Bonu Podarunkowego

    1. E-Bon Podarunkowy może być wykorzystany przez każdego Użytkownika, który przedłoży e-Bon Podarunkowy, dokonując zakupów w Księgarni.
    2. E-Bon Podarunkowy stanowi formę zapłaty za Towar nabywany w Księgarni.
    3. W celu realizacji e-Bonu Podarunkowego, przed zatwierdzeniem sposobu płatności należy, po dokonaniu wyboru Towarów i umieszczeniu ich w wirtualnym koszyku, wprowadzić unikalny kod e-Bonu Podarunkowego w miejscu oznaczonym „wprowadź kod e-Bonu Podarunkowego”
    4. Okres ważności e-Bonu Podarunkowego wynosi 12 miesięcy od dnia jego sprzedaży. Data ważności widnieje w treści e-Bonu Podarunkowego.
    5. Okres ważności e-Bonu Podarunkowego nie podlega zmianie (w tym – niemożliwe jest przedłużenie okresu ważności e-Bonu Podarunkowego).
    6. E-Bon Podarunkowy nie może zostać wykorzystany po upływie okresu jego ważności.
    7. Powyższe nie stanowi podstawy do występowania przez Użytkownika e-Bonu Podarunkowego albo przez Nabywcę e-Bonu Podarunkowego z jakimikolwiek roszczeniami w stosunku do Księgarni, w tym z roszczeniami o zwrot kwoty uiszczonej tytułem nabycia e-Bonu Podarunkowego, którego ważność wygasła.
    8. E-Bon Podarunkowy może zostać wykorzystany jednokrotnie.
    9. E-Bon Podarunkowy wykorzystany jedynie w części swojej nominalnej wartości nie może zostać wykorzystany powtórnie.
    10. W przypadku zakupu w Księgarni Towaru o wartości niższej od wartości e-Bonu Podarunkowego, Użytkownikowi e-Bonu Podarunkowego nie przysługuje roszczenie o zwrot niewykorzystanej kwoty.
    11. W przypadku zakupu w Księgarni Towaru o wartości wyższej od wartości e-Bonu Podarunkowego, Użytkownik e-Bonu Podarunkowego zobowiązany jest dopłacić różnicę.
    12. W przypadku dokonania przez Użytkownika e-Bonu Podarunkowego zwrotu Towaru zakupionego z wykorzystaniem e-Bonu Podarunkowego, Księgarnia - po przyjęciu zwrotu Towaru - wystawia zastępczy e-Bon Podarunkowy o takiej wartości, na jaką opiewał zwrot Towaru, z zachowaniem zasad wskazanych w rozdziale VI Regulaminu, a następnie przesyła zastępczy e-Bon Podarunkowy drogą mailową Użytkownikowi e-Bonu Podarunkowego.
    13. Okres ważności zastępczego e-Bonu Podarunkowego upływa w dniu, w którym upłynąłby okres ważności e-Bonu Podarunkowego, z wykorzystaniem którego nabyto zwrócony Towar.
    14. Do każdej transakcji zakupu Towaru opłaconej e-Bonem Podarunkowym wystawiana jest, na zasadach wskazanych w punkcie 8. ust. 6 niniejszego Regulaminu, faktura na rzecz Użytkownika e-Bonu Podarunkowego.
    15. Reklamacji dotyczących realizacji transakcji zakupu Towaru przy użyciu e-Bonu Podarunkowego dokonuje się na zasadach wskazanych w rozdziale VII niniejszego Regulaminu.

    VI. Prawo odstąpienia od umowy

    1. Zgodnie przepisami ustawy o prawach konsumenta, Klientowi będącemu konsumentem w rozumieniu Kodeksu cywilnego przysługuje prawo do odstąpienia od zawartej na odległość umowy sprzedaży, bez podania przyczyny, w terminie 14 dni, liczonym od dnia dostarczenia Towaru Klientowi (objęcia Towaru w posiadanie przez Klienta).
    2. W celu skorzystania z prawa do odstąpienia od umowy sprzedaży, o którym mowa powyżej, należy we wskazanym wyżej terminie złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy (wypełnić i podpisać „formularz o odstąpieniu od umowy i zwrocie towaru” znajdujący się na stronie Księgarni) i wysłać je drogą mailową na adres skleppauzy@wydawnictwopauza.pl.
    3. W przypadku odstąpienia od umowy, umowę uważa się za niezawartą.
    4. Klient ma obowiązek odesłać Towary objęte odstąpieniem niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym nastąpiło odstąpienie od umowy.
    5. Termin odesłania Towarów jest zachowany jeśli Towary, których dotyczy odstąpienie, zostaną odesłane przed jego upływem.
    6. Towar należy zwrócić w stanie kompletnym i niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu.
    7. Klient ponosi odpowiedzialność tylko za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
    8. Księgarnia niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy, zwraca Klientowi uiszczoną cenę Towaru oraz koszty dostarczenia rzeczy w sposób wskazany w art. 33 ustawy o prawach konsumenta.
    9. Jeżeli Klient będący konsumentem wybrał sposób dostarczenia Towaru inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Księgarnię, Księgarnia nie jest obowiązana do zwrotu poniesionych przez Klienta dodatkowych kosztów.
    10. Prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Klientowi będącemu konsumentem w przypadku umów o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez Księgarnię o utracie prawa odstąpienia od umowy.
    11. Konsument ponosi koszty zwrotu do Księgarni Towarów objętych odstąpieniem. Księgarnia nie przyjmuje przesyłek wysłanych za pobraniem.
    12. Za Konsumenta w rozumieniu niniejszego punktu uważa się również osobę fizyczną zawierającą umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla niej charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
    13. Nieodebranie Towaru przez Klienta nie jest równoznaczne ze złożeniem oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Jeżeli Księgarnia poniosła koszt zwrotu nieodebranego przez Klienta Towaru do Księgarni, Księgarnia może obciążyć Klienta tym kosztem, poprzez potrącenie poniesionego kosztu w wartości rzeczywistej ze zwracanych Klientowi środków.
    14. Powtórne wysłanie nieodebranego Towaru wymaga poniesienia przez Klienta kosztów dostawy oraz pokrycia kosztu zwrotu nieodebranego Towaru, o którym to koszcie mowa w ustępie poprzedzającym.

    VII. Reklamacje

    1. Towary oferowane w Księgarni są nowe oraz wolne od wad fizycznych i prawnych.
    2. Księgarnia odpowiada wobec Klienta za brak zgodności Towaru z umową istniejący w chwili dostarczenia Towaru i ujawniony w ciągu dwóch lat od tej chwili.
    3. Klientowi, w ramach reklamacji, przysługują uprawnienia opisane w Kodeksie cywilnym, w szczególności Klient może żądać wymiany Towaru na wolny od wad, obniżenia ceny Towaru, albo odstąpić od umowy sprzedaży.
    4. Reklamacja powinna zawierać zwięzły opis wady Towaru, datę wykrycia wady oraz określenie żądania, co do sposobu zaspokojenia roszczeń Klienta. Do Reklamacji należy dołączyć dokumentację fotograficzną potwierdzającą wady fizyczne Towaru oraz podać numer rachunku bankowego Klienta do ewentualnego zwrotu ceny za Towar.
    5. Reklamację należy przesłać mailem na adres: skleppauzy@wydawnictwopauza.pl.
    6. Do zgłoszenia reklamacyjnego dołączyć należy dokument potwierdzający nabycie reklamowanego Towaru w Księgarni (kopię faktury.).
    7. Księgarnia rozpatruje reklamacje niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia złożenia przez Klienta kompletnego zgłoszenia reklamacyjnego zgodnie z postanowieniami niniejszego Regulaminu .
    8. Klient nie może odstąpić od umowy sprzedaży, jeżeli wada Towaru jest nieistotna.
    9. W przypadku nieuwzględnienia reklamacji, Klient otrzyma od Księgarni mailową informację o niezasadności reklamacji.
    10. Gdy realizacja uzasadnionej reklamacji wiąże się z wysłaniem Klientowi nowego Towaru, koszty dostawy ponosi Księgarnia.
    11. Księgarnia nie udziela gwarancji na sprzedawane Towary, natomiast w pewnych wypadkach Towary sprzedawane w Księgarni mogą być objęte gwarancją producenta lub dystrybutora. W takim wypadku szczegółowe warunki gwarancji wynikają z treści oświadczenia gwarancyjnego dołączonego do Towaru.

    VIII. Przetwarzanie danych osobowych

    1. Administratorką danych osobowych przetwarzanych w ramach Księgarni jest Anita Musioł prowadząca działalność gospodarczą pod firmą „Wydawnictwo Pauza Anita Musioł” z głównym miejscem prowadzenia działalności w Warszawie (03-948), ul. Meksykańska 8/151.
    2. W sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych, to znaczy jeżeli masz pytania dotyczące sposobu i zakresu przetwarzania Twoich danych osobowych albo jeżeli chciałabyś albo chciałbyś upewnić się co do zakresu i sposobów wykonywania przysługujących Ci uprawnień możesz się skontaktować: 
      • pod numerem telefonu +48 501 177 119
      • pisząc maila na adres skleppauzy@wydawnictwopauza.pl
    3. Możesz również skierować do mnie pytanie na piśmie i przesłać je na adres Wydawnictwa Pauza podany w ustępie 1 niniejszego rozdziału.
    4. Informacje na temat: 
      • celów i podstaw przetwarzania danych osobowych
      • praw osób, których dane dotyczą,
      • kategorii odbiorców danych,
      • okresów przechowywania danych
      • i innych, wymaganych prawem znajdują się w Polityce Prywatności Wydawnictwa PAUZA.
    5. Zarówno podanie przez Klienta danych osobowych, jak i ewentualna zgoda na ich przetwarzanie są dobrowolne.

    IX. Postanowienia końcowe

    1. W sprawach nieuregulowanych regulaminem zastosowanie mają obowiązujące przepisy, w tym w szczególności: postanowienia Kodeksu cywilnego, ustawy o prawach konsumenta oraz RODO (Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE).
    2. W przypadku konieczności dokonania zmian regulaminu, zmiany takie wchodzą w życie w terminie wskazanym przez Księgarnię, jednak nie krótszym niż 7 dni od daty udostępnienia ich na stronie Księgarni. Do zamówień złożonych przed datą wejścia w życie zmian regulaminu stosuje się regulamin w brzmieniu obowiązującym w dniu złożenia zamówienia.
    3. O ile przepisy prawa bezwzględnie obowiązującego nie stanowią inaczej, wszelkie spory dotyczące umów zawartych na podstawie Regulaminu pomiędzy Sprzedawcą a Klientem rozstrzygają sądy powszechne właściwe dla siedziby Sprzedawcy.
    4. Konsument ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji. Informacje o dostępie do trybu i procedurze pozasądowego rozstrzygania sporów znajdują się – w dniu wejścia w życie Regulaminu – pod adresem: https://polubowne.uokik.gov.pl/pytania-i-odpowiedzi,6,pl.html . Konsument może również złożyć swoją skargę za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR (Online Dispute Resolution) dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
    5. Skorzystanie z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń ma charakter dobrowolny. W szczególności żaden zapis niniejszego Regulaminu nie stanowi zobowiązania Księgarni do skorzystania z pozasądowych sposobów rozwiązywania sporów.
    6. Niniejszy regulamin obowiązuje od dnia 16 listopada 2024 r.
    Regulamin obowiązujący do 15 listopada 2024 r.

    Regulamin Usługi Subskrypcji „Newslettera”

    W wykonaniu obowiązków określonych w art. 8 ust. 1 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. z 2020 r., poz. 344) określa się w niniejszym Regulaminie szczegółowe zasady świadczenia Usługi Subskrypcji Newslettera przez Anitę Musioł prowadzącą działalność gospodarczą pod firmą „Wydawnictwo Pauza Anita Musioł” (NIP: 5252024273). Regulamin usługi subskrypcji „Newslettera” jest załącznikiem do Regulaminu Księgarni.Data wejścia w życie: 16.11.2024 r.

    Postanowienia wstępne

    1. Niniejszy Regulamin Usługi Subskrypcji „Newslettera” opisuje szczegółowe zasady świadczenia Usługi Subskrypcji „Newslettera” w ramach serwisu www funkcjonującego pod adresem: https://wydawnictwopauza.pl.
    2. Usługodawcą (w zakresie usług świadczonych drogą elektroniczną) oraz administratorem danych osobowych (dalej jako „Administrator”) jest Anita Musioł, prowadząca działalność gospodarczą pod firmą „Wydawnictwo Pauza Anita Musioł”, z głównym miejscem prowadzenia działalności w Warszawie (03-948),ul. Meksykańska 8 lok. 151 (woj. mazowieckie), NIP: 5252024273, REGON: 367470313.
    3. Dane kontaktowe. W sprawach związanych z subskrypcją Newslettera proszę o kontakt: 
      • pod numerem telefonu +48 501 177 119
      • drogą mailową na adres sklep@wydawnictwopauza.pl
      Mogą Państwo również skierować do mnie pytanie na piśmie i przesłać je na adres Wydawnictwa Pauza podany w ustępie 2 powyżej.
    4. Niniejszy Regulamin Usługi Subskrypcji „Newslettera” stanowi załącznik do Regulaminu Księgarni (dalej również jako „Regulamin”) prowadzonej pod adresem https://wydawnictwopauza.pl.
    5. Wszelkie zastosowane w Regulaminie Usługi Subskrypcji „Newslettera” skróty, pojęcia i definicje, o ile nie zdefiniowane odrębnie, należy interpretować zgodnie z zapisami Regulaminu.

    Dodatkowe definicje

    Na potrzeby niniejszego Regulaminu ustala się następujące znaczenie poniższych terminów:

    „Newsletter” – oznacza informację przesyłaną cyklicznie na adres poczty elektronicznej (e-mail) podany podczas Rejestracji przez Subskrybenta. Newsletter zawiera treści o charakterze informacyjnym, edukacyjnym lub promocyjnym (w tym treści o charakterze handlowym) dotyczące w szczególności produktów (Towarów) oraz działalności Usługodawcy. 

    Częstotliwość wysyłania „Newslettera”, a także jego treść ustalana jest przez Usługodawcę. 

    Rejestracja – oznacza zamówienie subskrypcji Newslettera poprzez wprowadzenie do formularza rejestracji adresu e-mailowego Subskrybenta i wyrażenie wymaganych prawem zgód. 

    Subskrybent oznacza osobę fizyczną, osobę prawną lub jednostkę organizacyjną nie posiadającą osobowości prawnej, która zamówiła Usługę Subskrypcji Newslettera. 

    Usługa Subskrypcji „Newslettera” – oznacza usługę cyklicznego przesyłania Newslettera. 

    Usługodawca – oznacza Anitę Musioł prowadzącą działalność gospodarczą pod firmą „Wydawnictwo Pauza Anita Musioł” (NIP: 5252024273). 

    Postanowienia wstępne

    1. Usługa Subskrypcji „Newslettera” jest usługą cyfrową świadczoną drogą elektroniczną, która umożliwia Subskrybentom (zgodnie z warunkami niniejszego Regulaminu) otrzymywanie wiadomości na wskazany przez siebie adres e-mail. 
    2. Z Usługi Subskrypcji „Newslettera” może korzystać osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych albo działająca przez osobę umocowaną osoba prawna, albo jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną. 
    3. Usługodawca nie pobiera od Subskrybentów opłat za świadczenie Usługi Subskrypcji „Newslettera”.
    4. Korzystanie z Usługi Subskrypcji Newslettera (w tym zawarcie Umowy o świadczenie Usługi Subskrypcji „Newslettera”) wymaga (1) spełnienia przez urządzenie końcowe i system teleinformatyczny, z którego korzysta Subskrybent minimalnych wymagań technicznych wskazanych w „Regulaminie Księgarni” oraz (2) posiadania przez Subskrybenta czynnej i prawidłowo skonfigurowanej poczty elektronicznej. 
    5. Do skorzystania z Usługi Subskrypcji Newslettera nie jest wymagana rejestracja Konta Klienta w Księgarni prowadzonej pod adresem https://wydawnictwopauza.pl. 

    Zasady korzystania z Usługi Subskrypcji „Newslettera”

    1. Rejestracja w bazie Subskrybentów następuje poprzez formularz subskrypcji dostępny na stronie https://wydawnictwopauza.pl/zapis-na-newsletter/ i polega na (1) wprowadzeniu poprawnego adresu poczty elektronicznej (adresu e-mail) Subskrybenta, (2) zapoznaniu się z treścią i zaakceptowaniu przez Subskrybenta niniejszego Regulaminu oraz „Polityki prywatności”, jak również (3) wyrażeniu zgody na świadczenie na rzecz Subskrybenta Usługi Subskrypcji „Newslettera” oraz na przetwarzanie danych osobowych w celach związanych z wysyłką „Newslettera”.
    2. Subskrybent zgadza się na przesyłanie drogą elektroniczną informacji handlowych w rozumieniu przepisów ustawy z dnia z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną oraz na przetwarzanie zebranych danych osobowych dla potrzeb kontaktów za pośrednictwem poczty elektronicznej celem poinformowania o nowych produktach, usługach lub promocjach produktów Usługodawcy. 
    3. Po dokonaniu Rejestracji na podany adres poczty elektronicznej Subskrybenta zostanie wysłana wiadomość e-mail wraz z linkiem aktywującym Usługę Subskrypcji „Newslettera”. Poprzez kliknięcie w przedmiotowy link Subskrybent potwierdza poprawność podanego adresu poczty elektronicznej oraz zgodę na świadczenie na jego rzecz Usługi Subskrypcji „Newslettera” .
    4. Świadczenie Usługi Subskrypcji „Newslettera” rozpoczyna się automatycznie po jej aktywacji przez Subskrybenta. 
    5. Adresy poczty elektronicznej, które nie zostaną potwierdzone w ciągu 14 dni od dnia Rejestracji będą trwale usuwane z bazy Subskrybentów. 
    6. Usługa Subskrypcji „Newslettera” świadczona jest za zgodą Subskrybenta przez czas nieoznaczony, do momentu rezygnacji przez Subskrybenta z usługi Subskrypcji lub do momentu zakończenia świadczenia Usługi Subskrypcji przez Usługodawcę, co może nastąpić w dowolnym momencie. 
    7. Subskrybent jest uprawniony do rezygnacji z Usługi Subskrypcji „Newslettera” w każdej chwili bez podania przyczyny. 
    8. Rezygnacji z Usługi Subskrypcji „Newslettera” dokonuje się poprzez przesłanie Usługodawcy formularza rezygnacji, który dostępny jest w stopce każdego otrzymanego newslettera. Rezygnacja będzie traktowana jako wycofanie udzielonej zgody na świadczenie usługi Subskrypcji i nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania danych osobowych, którego dokonano na podstawie zgody udzielonej przed jej cofnięciem. 
    9. Subskrybent zobowiązany jest w szczególności do:
      • podawania Usługodawcy wyłącznie prawdziwych, aktualnych i niezbędnych danych, 
      • niezwłocznego aktualizowania danych podanych Usługodawcy w związku z zawarciem Umowy, 
      • korzystania z usług oferowanych przez Usługodawcę w sposób zgodny z przepisami obowiązującego prawa oraz nie naruszający praw osób trzecich, zgodny z postanowieniami Regulaminu, a także zgodny z przyjętymi w tym zakresie zwyczajami i zasadami współżycia społecznego. 
    10. Osoba, która przy zamawianiu Subskrypcji podała nieprawidłowe dane, a w szczególności ⎯ wskazała adres poczty elektronicznej osoby trzeciej bez wiedzy i zgody tej osoby, może ⎯ w przypadku zgłoszenia przez tę osobę trzecią roszczeń wobec Usługodawcy związanych z użyciem przez Usługodawcę adresu poczty elektronicznej tej osoby w celu realizacji usługi Subskrypcji ⎯ ponosić odpowiedzialność odszkodowawczą wobec Usługodawcy. 

    Ochrona danych osobowych

    1. Subskrybent, przystępując do subskrypcji „Newslettera” obowiązany jest wyrazić zgodę na przetwarzanie przez Usługodawcę jako Administratora danych osobowych podanych podczas rejestracji w celu świadczenia na rzecz Subskrybenta Usługi Subskrypcji „Newslettera”.
    2. Przekazane Usługodawcy dane osobowe, tj. adres poczty elektronicznej oraz ewentualnie inne dane mogą być także przetwarzane dla prawnie usprawiedliwionych celów administratora danych, jeżeli przetwarzanie danych nie narusza praw i wolności osoby, której dane dotyczą. 
    3. Zgoda na przetwarzanie danych osobowych jest dobrowolna, jednak brak zgody na przetwarzanie danych osobowych uniemożliwia subskrypcję „Newslettera”.
    4. Szczegółowe zasady dotyczące przetwarzania danych osobowych Subskrybentów zostały określone w „Polityce prywatności”. 

    Własność intelektualna Usługodawcy

    1. Układ funkcjonalny, elementy graficzne, fotograficzne oraz treści (w tym teksty, zestawienia, tabele etc.) „Newslettera” stanowią przedmiot autorskich praw majątkowych lub innych praw własności intelektualnej i podlegają ochronie prawnej. 
    2. Subskrybent nie jest uprawniony do korzystania z treści „Newslettera” w żadnym innym celu, jak tylko w celu zapoznania się z dostarczoną mu treścią. 
    3. Prawa autorskie do wszelkich elementów tekstowych, graficznych i fotograficznych będących utworami w rozumieniu ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych z dnia 4 lutego 1994 r. (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 2509), udostępnianych przez Usługodawcę w treści „Newslettera” przysługują Usługodawcy lub podmiotom, z którymi Usługodawca zawarł odpowiednie umowy. 
    4. Subskrybent jest uprawniony do korzystania z treści „Newslettera” nieodpłatnie wyłącznie na własne potrzeby, bez ograniczeń terytorialnych, na następujących polach eksploatacji:
      • w zakresie zapisu (utrwalenia) techniką cyfrową, 
      • w zakresie wydruku na własne potrzeby.
    5. Wykorzystywanie treści „Newslettera” w innym zakresie jest dopuszczalne wyłącznie na podstawie wyraźnej, uprzedniej zgody, udzielonej przez Usługodawcę na piśmie pod rygorem nieważności. 
    6. Subskrybent nie może, bez uzyskania odrębnej zgody od Usługodawcy:
      • udostępniać „Newslettera” albo jego fragmentów osobom trzecim, 
      • publikować „Newslettera” albo jego fragmentów zarówno w Internecie, jak i poza nim, 
      • powielać „Newsletter” na potrzeby inne niż użytek własny. 

    Postępowanie reklamacyjne

    1. Subskrybent może zgłaszać zastrzeżenia związane ze sposobem świadczenia Usługi Subskrypcji „Newslettera” w formie reklamacji. 
    2. Reklamacje należy zgłaszać za pośrednictwem poczty elektronicznej na następujący adres e-mail: sklep@wydawnictwopauza.pl.
    3. Zgłoszenie reklamacji powinno zawierać adres poczty elektronicznej podany podczas Rejestracji w bazie Subskrybentów oraz treść reklamacji (opisu przyczyn uzasadniających reklamację, wskazanie na czym w szczególności polegały nieprawidłowości oraz oczekiwania co do rozstrzygnięcia). 
    4. Czas na rozpatrzenie reklamacji i udzielenie Subskrybentowi informacji zwrotnych drogą mailową wynosi 14 dni. 

    Rozwiązanie Umowy o świadczenie Usługi Subskrypcji „Newslettera” przez Usługodawcę oraz zmiana Regulaminu 

    1. Usługodawca może w każdym czasie rozwiązać Umowę o świadczenie Usługi Subskrypcji „Newslettera” z zachowaniem miesięcznego okresem wypowiedzenia z ważnych powodów, rozumianych jako: 
      • zmiana przepisów prawa regulujących świadczenie usług drogą elektroniczną przez Usługodawcę wpływająca na wzajemne prawa i obowiązki określone w Umowie lub zmiana interpretacji przepisów prawa wskutek orzeczeń sądów, decyzji, rekomendacji lub zaleceń właściwych w danym zakresie urzędów lub organów, 
      • zmiana sposobu świadczenia usług spowodowana wyłącznie względami technicznymi lub technologicznymi, 
      • zmiana zakresu lub świadczenia usług, do których stosują się zapisy Regulaminu, poprzez wprowadzenie nowych, modyfikację lub wycofanie przez Usługodawcę dotychczasowych funkcjonalności lub usług objętych Regulaminem. 
    2. Usługodawca swoje oświadczenie w zakresie określonym w ust. 1 powyżej wysyła na adres e-mail podany przez Subskrybenta podczas rejestracji do Usługi Subskrypcji „Newslettera”.
    3. Usługodawca może odmówić Subskrybentowi dalszego prawa do korzystania z Usługi Subskrypcji „Newslettera”, jak również może ograniczyć dostęp do części lub całości treści, jeśli Subskrybent korzysta z treści Newslettera w sposób niezgodny z przepisami obowiązującego prawa albo naruszając prawa osób trzecich, postanowienia Regulaminu, a także przyjęte w tym zakresie zwyczaje i zasady współżycia społecznego. 
    4. Usługodawca może dokonać zmiany niniejszego Regulaminu w przypadku wystąpienia przynajmniej jednej z poniżej wskazanych ważnych przyczyn:
      • zmiana przepisów prawa regulujących świadczenie usług drogą elektroniczną przez Usługodawcę wpływająca na wzajemne prawa i obowiązki określone w Umowie lub zmiana interpretacji przepisów prawa wskutek orzeczeń sądów, decyzji, rekomendacji lub zaleceń właściwych w danym zakresie urzędów lub organów 
      • zmiana sposobu świadczenia usług spowodowana wyłącznie względami technicznymi lub technologicznymi, 
      • zmiana zakresu lub świadczenia usług, do których stosują się zapisy Regulaminu, poprzez wprowadzenie nowych, modyfikację lub wycofanie przez Usługodawcę dotychczasowych funkcjonalności lub usług objętych Regulaminem. 
    5. W przypadku dokonania istotnych zmian w Regulaminie, Usługodawca udostępni tekst jednolity Regulaminu poprzez publikację w ramach serwisu www funkcjonującego pod adresem: https://wydawnictwopauza.pl oraz za pomocą wiadomości e-mail, przesłanej na adres poczty elektronicznej podany przez Usługobiorcę podczas rejestracji do Usługi Subskrypcji „Newslettera”.
    6. Zmiana Regulaminu wchodzi w życie z upływem 14 dni od dnia wysłania informacji o zmianie. 
    7. Subskrybent ma prawo do wypowiedzenia Umowy w terminie 14 dni od dnia powiadomienia go o zmianie Regulaminu. 

    Postanowienia końcowe

    1. Niniejszy Regulamin obowiązuje od dnia 16.11.2024 r.
    2. Regulamin jest udostępniony w ramach serwisu www funkcjonującego pod adresem: https://wydawnictwopauza.pl w formie umożliwiającej jego pozyskanie i utrwalanie. 
    3. Każdy może zapoznać się z Regulaminem. 
    4. Umowa o świadczenie Usługi Subskrypcji „Newslettera” (usługi cyfrowej świadczonej drogą elektroniczną) zawierana jest w języku polskim . 
    5. Utrwalenie, zabezpieczenie i udostępnienie istotnych postanowień zawieranej Umowy następuje poprzez przesłanie wiadomości e-mail na adres poczty elektronicznej podany przez Usługobiorcę podczas rejestracji do usługi Newsletter. 
    6. Prawem właściwym dla Umowy jest prawo Rzeczpospolitej Polskiej, a sądami, sądy powszechne w Rzeczpospolitej Polskiej, chyba że co innego wynika z bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa.

    Regulamin Usługi Subskrypcji „Newslettera”

    W wykonaniu obowiązków określonych w art. 8 ust. 1 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. z 2020 r., poz. 344) określa się w niniejszym Regulaminie szczegółowe zasady świadczenia Usługi Subskrypcji Newslettera przez Anitę Musioł prowadzącą działalność gospodarczą pod firmą „Wydawnictwo Pauza Anita Musioł” (NIP: 5252024273). Regulamin usługi subskrypcji „Newslettera” jest załącznikiem do Regulaminu Księgarni.Data wejścia w życie: 16.11.2024 r.

    Postanowienia wstępne

    1. Niniejszy Regulamin Usługi Subskrypcji „Newslettera” opisuje szczegółowe zasady świadczenia Usługi Subskrypcji „Newslettera” w ramach serwisu www funkcjonującego pod adresem: https://wydawnictwopauza.pl.
    2. Usługodawcą (w zakresie usług świadczonych drogą elektroniczną) oraz administratorem danych osobowych (dalej jako „Administrator”) jest Anita Musioł, prowadząca działalność gospodarczą pod firmą „Wydawnictwo Pauza Anita Musioł”, z głównym miejscem prowadzenia działalności w Warszawie (03-948),ul. Meksykańska 8 lok. 151 (woj. mazowieckie), NIP: 5252024273, REGON: 367470313.
    3. Dane kontaktowe. W sprawach związanych z subskrypcją Newslettera proszę o kontakt: 
      • pod numerem telefonu +48 501 177 119
      • drogą mailową na adres sklep@wydawnictwopauza.pl
      Mogą Państwo również skierować do mnie pytanie na piśmie i przesłać je na adres Wydawnictwa Pauza podany w ustępie 2 powyżej.
    4. Niniejszy Regulamin Usługi Subskrypcji „Newslettera” stanowi załącznik do Regulaminu Księgarni (dalej również jako „Regulamin”) prowadzonej pod adresem https://wydawnictwopauza.pl.
    5. Wszelkie zastosowane w Regulaminie Usługi Subskrypcji „Newslettera” skróty, pojęcia i definicje, o ile nie zdefiniowane odrębnie, należy interpretować zgodnie z zapisami Regulaminu.

    Dodatkowe definicje

    Na potrzeby niniejszego Regulaminu ustala się następujące znaczenie poniższych terminów:

    „Newsletter” – oznacza informację przesyłaną cyklicznie na adres poczty elektronicznej (e-mail) podany podczas Rejestracji przez Subskrybenta. Newsletter zawiera treści o charakterze informacyjnym, edukacyjnym lub promocyjnym (w tym treści o charakterze handlowym) dotyczące w szczególności produktów (Towarów) oraz działalności Usługodawcy. 

    Częstotliwość wysyłania „Newslettera”, a także jego treść ustalana jest przez Usługodawcę. 

    Rejestracja – oznacza zamówienie subskrypcji Newslettera poprzez wprowadzenie do formularza rejestracji adresu e-mailowego Subskrybenta i wyrażenie wymaganych prawem zgód. 

    Subskrybent oznacza osobę fizyczną, osobę prawną lub jednostkę organizacyjną nie posiadającą osobowości prawnej, która zamówiła Usługę Subskrypcji Newslettera. 

    Usługa Subskrypcji „Newslettera” – oznacza usługę cyklicznego przesyłania Newslettera. 

    Usługodawca – oznacza Anitę Musioł prowadzącą działalność gospodarczą pod firmą „Wydawnictwo Pauza Anita Musioł” (NIP: 5252024273). 

    Postanowienia wstępne

    1. Usługa Subskrypcji „Newslettera” jest usługą cyfrową świadczoną drogą elektroniczną, która umożliwia Subskrybentom (zgodnie z warunkami niniejszego Regulaminu) otrzymywanie wiadomości na wskazany przez siebie adres e-mail. 
    2. Z Usługi Subskrypcji „Newslettera” może korzystać osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych albo działająca przez osobę umocowaną osoba prawna, albo jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną. 
    3. Usługodawca nie pobiera od Subskrybentów opłat za świadczenie Usługi Subskrypcji „Newslettera”.
    4. Korzystanie z Usługi Subskrypcji Newslettera (w tym zawarcie Umowy o świadczenie Usługi Subskrypcji „Newslettera”) wymaga (1) spełnienia przez urządzenie końcowe i system teleinformatyczny, z którego korzysta Subskrybent minimalnych wymagań technicznych wskazanych w „Regulaminie Księgarni” oraz (2) posiadania przez Subskrybenta czynnej i prawidłowo skonfigurowanej poczty elektronicznej. 
    5. Do skorzystania z Usługi Subskrypcji Newslettera nie jest wymagana rejestracja Konta Klienta w Księgarni prowadzonej pod adresem https://wydawnictwopauza.pl. 

    Zasady korzystania z Usługi Subskrypcji „Newslettera”

    1. Rejestracja w bazie Subskrybentów następuje poprzez formularz subskrypcji dostępny na stronie https://wydawnictwopauza.pl/zapis-na-newsletter/ i polega na (1) wprowadzeniu poprawnego adresu poczty elektronicznej (adresu e-mail) Subskrybenta, (2) zapoznaniu się z treścią i zaakceptowaniu przez Subskrybenta niniejszego Regulaminu oraz „Polityki prywatności”, jak również (3) wyrażeniu zgody na świadczenie na rzecz Subskrybenta Usługi Subskrypcji „Newslettera” oraz na przetwarzanie danych osobowych w celach związanych z wysyłką „Newslettera”.
    2. Subskrybent zgadza się na przesyłanie drogą elektroniczną informacji handlowych w rozumieniu przepisów ustawy z dnia z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną oraz na przetwarzanie zebranych danych osobowych dla potrzeb kontaktów za pośrednictwem poczty elektronicznej celem poinformowania o nowych produktach, usługach lub promocjach produktów Usługodawcy. 
    3. Po dokonaniu Rejestracji na podany adres poczty elektronicznej Subskrybenta zostanie wysłana wiadomość e-mail wraz z linkiem aktywującym Usługę Subskrypcji „Newslettera”. Poprzez kliknięcie w przedmiotowy link Subskrybent potwierdza poprawność podanego adresu poczty elektronicznej oraz zgodę na świadczenie na jego rzecz Usługi Subskrypcji „Newslettera” .
    4. Świadczenie Usługi Subskrypcji „Newslettera” rozpoczyna się automatycznie po jej aktywacji przez Subskrybenta. 
    5. Adresy poczty elektronicznej, które nie zostaną potwierdzone w ciągu 14 dni od dnia Rejestracji będą trwale usuwane z bazy Subskrybentów. 
    6. Usługa Subskrypcji „Newslettera” świadczona jest za zgodą Subskrybenta przez czas nieoznaczony, do momentu rezygnacji przez Subskrybenta z usługi Subskrypcji lub do momentu zakończenia świadczenia Usługi Subskrypcji przez Usługodawcę, co może nastąpić w dowolnym momencie. 
    7. Subskrybent jest uprawniony do rezygnacji z Usługi Subskrypcji „Newslettera” w każdej chwili bez podania przyczyny. 
    8. Rezygnacji z Usługi Subskrypcji „Newslettera” dokonuje się poprzez przesłanie Usługodawcy formularza rezygnacji, który dostępny jest w stopce każdego otrzymanego newslettera. Rezygnacja będzie traktowana jako wycofanie udzielonej zgody na świadczenie usługi Subskrypcji i nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania danych osobowych, którego dokonano na podstawie zgody udzielonej przed jej cofnięciem. 
    9. Subskrybent zobowiązany jest w szczególności do:
      • podawania Usługodawcy wyłącznie prawdziwych, aktualnych i niezbędnych danych, 
      • niezwłocznego aktualizowania danych podanych Usługodawcy w związku z zawarciem Umowy, 
      • korzystania z usług oferowanych przez Usługodawcę w sposób zgodny z przepisami obowiązującego prawa oraz nie naruszający praw osób trzecich, zgodny z postanowieniami Regulaminu, a także zgodny z przyjętymi w tym zakresie zwyczajami i zasadami współżycia społecznego. 
    10. Osoba, która przy zamawianiu Subskrypcji podała nieprawidłowe dane, a w szczególności ⎯ wskazała adres poczty elektronicznej osoby trzeciej bez wiedzy i zgody tej osoby, może ⎯ w przypadku zgłoszenia przez tę osobę trzecią roszczeń wobec Usługodawcy związanych z użyciem przez Usługodawcę adresu poczty elektronicznej tej osoby w celu realizacji usługi Subskrypcji ⎯ ponosić odpowiedzialność odszkodowawczą wobec Usługodawcy. 

    Ochrona danych osobowych

    1. Subskrybent, przystępując do subskrypcji „Newslettera” obowiązany jest wyrazić zgodę na przetwarzanie przez Usługodawcę jako Administratora danych osobowych podanych podczas rejestracji w celu świadczenia na rzecz Subskrybenta Usługi Subskrypcji „Newslettera”.
    2. Przekazane Usługodawcy dane osobowe, tj. adres poczty elektronicznej oraz ewentualnie inne dane mogą być także przetwarzane dla prawnie usprawiedliwionych celów administratora danych, jeżeli przetwarzanie danych nie narusza praw i wolności osoby, której dane dotyczą. 
    3. Zgoda na przetwarzanie danych osobowych jest dobrowolna, jednak brak zgody na przetwarzanie danych osobowych uniemożliwia subskrypcję „Newslettera”.
    4. Szczegółowe zasady dotyczące przetwarzania danych osobowych Subskrybentów zostały określone w „Polityce prywatności”. 

    Własność intelektualna Usługodawcy

    1. Układ funkcjonalny, elementy graficzne, fotograficzne oraz treści (w tym teksty, zestawienia, tabele etc.) „Newslettera” stanowią przedmiot autorskich praw majątkowych lub innych praw własności intelektualnej i podlegają ochronie prawnej. 
    2. Subskrybent nie jest uprawniony do korzystania z treści „Newslettera” w żadnym innym celu, jak tylko w celu zapoznania się z dostarczoną mu treścią. 
    3. Prawa autorskie do wszelkich elementów tekstowych, graficznych i fotograficznych będących utworami w rozumieniu ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych z dnia 4 lutego 1994 r. (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 2509), udostępnianych przez Usługodawcę w treści „Newslettera” przysługują Usługodawcy lub podmiotom, z którymi Usługodawca zawarł odpowiednie umowy. 
    4. Subskrybent jest uprawniony do korzystania z treści „Newslettera” nieodpłatnie wyłącznie na własne potrzeby, bez ograniczeń terytorialnych, na następujących polach eksploatacji:
      • w zakresie zapisu (utrwalenia) techniką cyfrową, 
      • w zakresie wydruku na własne potrzeby.
    5. Wykorzystywanie treści „Newslettera” w innym zakresie jest dopuszczalne wyłącznie na podstawie wyraźnej, uprzedniej zgody, udzielonej przez Usługodawcę na piśmie pod rygorem nieważności. 
    6. Subskrybent nie może, bez uzyskania odrębnej zgody od Usługodawcy:
      • udostępniać „Newslettera” albo jego fragmentów osobom trzecim, 
      • publikować „Newslettera” albo jego fragmentów zarówno w Internecie, jak i poza nim, 
      • powielać „Newsletter” na potrzeby inne niż użytek własny. 

    Postępowanie reklamacyjne

    1. Subskrybent może zgłaszać zastrzeżenia związane ze sposobem świadczenia Usługi Subskrypcji „Newslettera” w formie reklamacji. 
    2. Reklamacje należy zgłaszać za pośrednictwem poczty elektronicznej na następujący adres e-mail: sklep@wydawnictwopauza.pl.
    3. Zgłoszenie reklamacji powinno zawierać adres poczty elektronicznej podany podczas Rejestracji w bazie Subskrybentów oraz treść reklamacji (opisu przyczyn uzasadniających reklamację, wskazanie na czym w szczególności polegały nieprawidłowości oraz oczekiwania co do rozstrzygnięcia). 
    4. Czas na rozpatrzenie reklamacji i udzielenie Subskrybentowi informacji zwrotnych drogą mailową wynosi 14 dni. 

    Rozwiązanie Umowy o świadczenie Usługi Subskrypcji „Newslettera” przez Usługodawcę oraz zmiana Regulaminu 

    1. Usługodawca może w każdym czasie rozwiązać Umowę o świadczenie Usługi Subskrypcji „Newslettera” z zachowaniem miesięcznego okresem wypowiedzenia z ważnych powodów, rozumianych jako: 
      • zmiana przepisów prawa regulujących świadczenie usług drogą elektroniczną przez Usługodawcę wpływająca na wzajemne prawa i obowiązki określone w Umowie lub zmiana interpretacji przepisów prawa wskutek orzeczeń sądów, decyzji, rekomendacji lub zaleceń właściwych w danym zakresie urzędów lub organów, 
      • zmiana sposobu świadczenia usług spowodowana wyłącznie względami technicznymi lub technologicznymi, 
      • zmiana zakresu lub świadczenia usług, do których stosują się zapisy Regulaminu, poprzez wprowadzenie nowych, modyfikację lub wycofanie przez Usługodawcę dotychczasowych funkcjonalności lub usług objętych Regulaminem. 
    2. Usługodawca swoje oświadczenie w zakresie określonym w ust. 1 powyżej wysyła na adres e-mail podany przez Subskrybenta podczas rejestracji do Usługi Subskrypcji „Newslettera”.
    3. Usługodawca może odmówić Subskrybentowi dalszego prawa do korzystania z Usługi Subskrypcji „Newslettera”, jak również może ograniczyć dostęp do części lub całości treści, jeśli Subskrybent korzysta z treści Newslettera w sposób niezgodny z przepisami obowiązującego prawa albo naruszając prawa osób trzecich, postanowienia Regulaminu, a także przyjęte w tym zakresie zwyczaje i zasady współżycia społecznego. 
    4. Usługodawca może dokonać zmiany niniejszego Regulaminu w przypadku wystąpienia przynajmniej jednej z poniżej wskazanych ważnych przyczyn:
      • zmiana przepisów prawa regulujących świadczenie usług drogą elektroniczną przez Usługodawcę wpływająca na wzajemne prawa i obowiązki określone w Umowie lub zmiana interpretacji przepisów prawa wskutek orzeczeń sądów, decyzji, rekomendacji lub zaleceń właściwych w danym zakresie urzędów lub organów 
      • zmiana sposobu świadczenia usług spowodowana wyłącznie względami technicznymi lub technologicznymi, 
      • zmiana zakresu lub świadczenia usług, do których stosują się zapisy Regulaminu, poprzez wprowadzenie nowych, modyfikację lub wycofanie przez Usługodawcę dotychczasowych funkcjonalności lub usług objętych Regulaminem. 
    5. W przypadku dokonania istotnych zmian w Regulaminie, Usługodawca udostępni tekst jednolity Regulaminu poprzez publikację w ramach serwisu www funkcjonującego pod adresem: https://wydawnictwopauza.pl oraz za pomocą wiadomości e-mail, przesłanej na adres poczty elektronicznej podany przez Usługobiorcę podczas rejestracji do Usługi Subskrypcji „Newslettera”.
    6. Zmiana Regulaminu wchodzi w życie z upływem 14 dni od dnia wysłania informacji o zmianie. 
    7. Subskrybent ma prawo do wypowiedzenia Umowy w terminie 14 dni od dnia powiadomienia go o zmianie Regulaminu. 

    Postanowienia końcowe

    1. Niniejszy Regulamin obowiązuje od dnia 16.11.2024 r.
    2. Regulamin jest udostępniony w ramach serwisu www funkcjonującego pod adresem: https://wydawnictwopauza.pl w formie umożliwiającej jego pozyskanie i utrwalanie. 
    3. Każdy może zapoznać się z Regulaminem. 
    4. Umowa o świadczenie Usługi Subskrypcji „Newslettera” (usługi cyfrowej świadczonej drogą elektroniczną) zawierana jest w języku polskim . 
    5. Utrwalenie, zabezpieczenie i udostępnienie istotnych postanowień zawieranej Umowy następuje poprzez przesłanie wiadomości e-mail na adres poczty elektronicznej podany przez Usługobiorcę podczas rejestracji do usługi Newsletter. 
    6. Prawem właściwym dla Umowy jest prawo Rzeczpospolitej Polskiej, a sądami, sądy powszechne w Rzeczpospolitej Polskiej, chyba że co innego wynika z bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa.

    WARUNKI DOSTAWY

    Dokument niniejszy jest załącznikiem do Regulaminu Księgarni.

    Zlecenie wysyłki towaru

    1. Zlecenie wysyłki zamówionych Towarów następuje z chwilą opłacenia Zamówienia.
    2. Adresem kontaktowym dla Klientów sklepu internetowego jest skleppauzy@wydawnictwopauza.pl.
    3. Sklep internetowy Wydawnictwa Pauza obsługuje firma:

      motyleksiazkowe.pl Beata Motyl

      01-219 Warszawa, ul. Zwrotnicza 6
      NIP 957-009-51-43, REGON 142218861

       

      Adres magazynu:

      F.S.O PARK
      ul. Jagiellońska 88
      03-215 Warszawa
      Hala numer B30
      tel. dla kurierów: 724 340 765

    4. Realizacja wysyłki jest możliwa w przypadku opłacenia kosztów produktów oraz transportu.
    5. Podanie poprawnych danych (e-mail, adres, numer telefonu) spoczywa na Kliencie. Jeśli z powodu błędnie podanych danych paczka zostanie zwrócona do naszego magazynu, koszt zwrotu i ponownej przesyłki pokrywa Klient.

    Koszty dostawy

    Rodzaj wysyłkiCzas dostawy (dni robocze)Koszt wysyłki
    odbiór osobisty w siedzibie firmy Motyle Książkowe
w Warszawie
    w dni robocze
w godzinach 10.00-15.00
    nie dotyczybezpłatnie
    przesyłka kurierska FedExdo 2 dni roboczych19,00 zł
    Paczkomat® InPostWysyłka w ciągu 2 dni roboczych19,00 zł

    Terminy dostawy

    1. Przesyłki Księgarni wysyłane za pośrednictwem kuriera nadawane są przez firmę Motyle Książkowe i dostarczane są przez firmę Fedex.
    2. Pierwsza próba doręczenia przesyłki odbywa się kolejnego dnia roboczego od dnia jej wysłania.
    3. Kurier dysponuje numerem telefonu Klienta i powinien skontaktować się z odbiorcą przed samą dostawą.
    4. Nadawcą przesyłki wysłanej do paczkomatu InPost jest firma Motyle Książkowe.
    5. Przy wyborze tej formy dostawy zlecenie realizuje firma InPost, dostarczając zamówioną przesyłkę do paczkomatu wybranego przez Klienta w chwili składania zamówienia.
    6. Pierwsza próba doręczenia przesyłki nastąpi w dwa dni robocze od dnia jej wysłania.
    7. Przy tej formie dostawy bardzo ważne jest podanie prawidłowego numeru telefonu, na który firma InPost wysyła wiadomość SMS z numerem kodu do odbioru przesyłki.
    8. Zamówione książki czekają do odbioru w paczkomacie zazwyczaj przez 3 dni (włączając w to soboty i niedziele).
    9. W momentach przepełnienia paczkomatów czasem przesyłki są krócej przechowywane w paczkomacie – dokładna informacja jest podana w smsie wysłanym Klientowi.
    10. Po trzech dniach (lub krótszym czasie podanym w smsie) zamówienie odsyłane jest do oddziału InPost, a po kolejnych 11 dniach trafia z powrotem do magazynu sklepu internetowego www.wydawnictwopauza.pl zlokalizowanego w Warszawie (firma Motyle Książkowe).
    11. Jeśli przesyłka nie zostanie odebrana przez Klienta pomimo prób jej doręczenia (kurier) lub awizowania smsem (paczkomat), koszt ponownej wysyłki spoczywa na Kliencie.
    Scroll to Top